Lifting twarzy

Lifting twarzy to rozległy zabieg pozwalający uzyskać redukcję nadmiaru skóry i tkanki podskórnej, wymodelować owal twarzy, zniwelować „chomiki” i zbędny podbródek. Operacja w spektakularny sposób odejmuje lat.

Wskazania do zabiegu Wskazaniem do liftingu twarzy jest wiotka, obwisła skóra twarzy i podbródka.
Przeciwwskazania Zaburzenia krzepliwości, infekcje skóry twarzy, nieuregulowana cukrzyca, choroby tkanki łącznej, skłonność do bliznowców, ciąża, laktacja, palenie tytoniu (zaleca się zaprzestania palenia minimum 4 tygodnie przed zabiegiem).
Wymagane badania grupa krwi morfologia, INR, Aptt, antygen HbS i przeciwciała anty HCV, sód, potas, chlorki (ważne do 2 tygodni), EKG i kwalifikacja internisty do zabiegu w znieczuleniu ogólnym, RTG klatki piersiowej (ważne rok), kopie kart informacyjnych odnośnie przebytego wcześniej leczenia, lista przyjmowanych leków, zaświadczenie o ewentualnych uczuleniach na leki, zaleca się 2 dawki szczepienia p/wzw B
Czas trwania zabiegu Około 3-5h
Czas pobytu w klinice 1 doba
Znieczulenie Miejscowe 1% lignokainą.
Rekonwalescencja 4-6 tygodni Dreny usuwane są w 1-3 dobie (w zależności od ilości płynu w drenach), szwy usuwane są po 7 dniach. Przez minimum 2 tygodnie nie wolno stosować na skórę twarzy i gojące się rany żadnych kosmetyków, korzystać z sauny i basenu. Obrzęk tkanki podskórnej może się utrzymywać w różnym nasileniu przez około 4 tygodnie. Gojenie i modelowanie blizn trwa około 6 miesięcy (w tym okresie nie wolno opalać skóry).
Wizyty kontrolne Usunięcie drenów w 1-3 dobie, usunięcie szwów 7 dni po zabiegu. Kontrola planowa około 3 -6 m-cy po zabiegu.
Cena 10 000-12 000PLN
* cena ustalana jest w trakcie konsultacji przed zabiegiem

FreshMail.pl