Nici PDO

Nici PDO (składnikiem jest polidioksanon) to doskonała metoda zagęszczenie wiotkiej skóry, stymulująca produkcję kolagenu, dzięki czemu skóra po kilku tygodniach staje się bardziej napięta i elastyczna. Delikatny efekt liftingujący widać już około miesiąc po zabiegu. W okolicach czoła i kurzych łapek nici PDO są doskonałą alternatywą dla botoksu. Metoda zagęszczania skóry dedykowana jest dla Pań z cerą dojrzałą, stosowane jest jednak często u osób młodych z wiotką i szybko starzejącą się skórą.

Wskazania do zabiegu Wiotka skóra, objawy starzenia się skóry.
  • zły stan zdrowia
  • zapalne choroby skóry
  • skłonność do keloidów
  • choroby tkanki łącznej
  • ciąża i karmienie piersią
Wymagane badania Tydzień przed zabiegiem nie zaleca się stosowania leków zaburzających krzepliwość krwi (np. aspiryny).
Czas trwania zabiegu Około 1h
Czas pobytu w klinice Około 2h
Znieczulenie miejscowe (krem z lignokainą l0% ub nasiękowe – ubistesin 4%)
Rekonwalescencja Pacjentka bezpośrednio po zabiegu może wrócić do swoich codziennych obowiązków. W dniu zabiegu nie zaleca się nakładania makijażu. Około 2-3 dni po zabiegu nie wolno korzystać z basenu, sauny. W miejscach wkłuć mogą powstać niewielkie siniaki, obrzęk, który ustępuje w ciągu kilku dni po zabiegu (w tym okresie można stosować miejscowo żel Lioton 1000 lub żel z arniką).
Wizyty kontrolne 1 miesiąc po zabiegu
Cena Od 1000 zł
* cena ustalana jest w trakcie konsultacji przed zabiegiem

FreshMail.pl