Modelowanie twarzy własnym tłuszczem (LIPOTRANSFER)

Wraz z upływem czasu zaczyna ubywać tkanki podskórnej na twarzy, widoczne jest to w postaci wgłębień pod oczami, wklęsłych policzków i wiszącej skóry wzdłuż linii żuchwy („chomików). Ponadto blizny lub inne pourazowe ubytki tkanki podskórnej stanowią bardzo widoczny i szpecący problem, zwłaszcza na twarzy. Ogromną zaletą własnego tłuszczu jest to, że umożliwia nie tylko modelowanie owalu twarzy, ale również dzięki zawartości komórek macierzystych, stymuluje regenerację i odmładza skórę.

przeszczep-tłuszczu-do-twarzy-PRZED-1przeszczep-tłuszczu-do-twarzy-PO-1

Wskazania do zabiegu Starzenie się, asymetria twarzy, ubytki pourazowe.
  • Infekcje skóry twarzy (np. trądzik, opryszczka)
  • choroby tkanki łącznej (np. toczeń, sklerodermia)
  • zaburzenia krzepliwości
  • choroby nowotworowe
Wymagane badania morfologia, INR, Aptt, antygen HbS i przeciwciała anty HCV (ważne do 1 miesiąca) zaleca się 2 dawki szczepienia p/wzw B
Czas trwania zabiegu Około 1h
Czas pobytu w klinice Około 2h
Znieczulenie Miejscowe 1% lignokainą.
Rekonwalescencja Twarz – przez około 3-4 dni należy odkażać miejsca wkłuć, przez które kaniulą podawano tłuszcz, w tych dniach unikamy basenu i nie stosujemy kosmetyków na twarz. Miejsce pobrania – przez 3-4 dni należy odkażać miejsca wkłuć. Po zabiegu w miejscu pobrania może występować obrzęk lub siniaki (do tygodnia) – zaleca się noszenie bielizny uciskowej lub bandażowanie oraz unikanie urazu do czasu ustąpienia dolegliwości.
Wizyty kontrolne Tydzień po zabiegu.
Cena Od 3000 PLN
* cena ustalana jest w trakcie konsultacji przed zabiegiem

• Bałam się modelowania twarzy kwasem hialuronowym i wybrałam naturalny tłuszcz. Po zabiegu koleżanki w pracy stwierdziły, że wyglądam na wypoczętą i moja twarz odzyskała blask.
    Krystyna, l. 53

FreshMail.pl